Bestellen
Het is niet verplicht om een account aan te maken. U kunt ook producten bestellen zonder account. Het aanmaken van een account biedt echter wel voordelen, zoals het terugzien van uw bestellingen en het instellingen van diverse factuuradressen.
Wanneer uw bestelling is geplaatst, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Wij nemen vervolgens uw bestelling in behandeling en maken deze gereed om verzonden te worden.
Als uw bestelling gereed is, wordt deze meegegeven aan de bezorgdienst, die het pakket de volgende dag bij u zal afleveren. Ook hiervan ontvangt u een e-mail ter bevestiging.
Momenteel kunt u betalen door gebruik te maken van onder andere iDeal, Bancontact, Apple Pay, Visa en MasterCard.
Ja, u ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres.
Per e-mail wordt u op de hoogte gehouden van uw bestelstatus.
Indien u over een account beschikt, kunt u de bestelstatus tevens terugvinden in Mijn Account onder de optie Bestellingen.
Indien uw pakket nog niet aan de bezorgdienst is aangeboden, bestaat er de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen en/of annuleren. Hiervoor kunt u het best direct contact met ons opnemen.
U kunt met ons contact opnemen via de telefoon, e-mail of het online contactformulier.
Een bevestiging van de bestelling wordt naar uw e-mailadres toegestuurd. Controleer altijd eerst uw spamfolder. Het kan zomaar zo zijn dat de bevestigingsmail hierin terecht is gekomen.
Ook kunt u in Mijn Account controleren of uw bestelling in behandeling is genomen.
Mochten beide opties geen uitkomst bieden, raden wij u aan contact met ons op te nemen.
Bij elk product vindt u overzichtelijke maattabellen. Op basis van deze tabellen kunt u uw maat bepalen.
Al het internetverkeer van EmdaWear werkt via een SSL-beveiliging. Dit is een beveiligde verbinding. Daarnaast verlopen transacties van iDeal, Bancontact, MasterCard en Visa via een extra beveiligde omgeving.